Köket!

Här är det och så här blev det.



Sist jag visade en bild var i augusti. Då fanns varken kakel, fläkt, knoppar eller skålhandtag. För en tillbakablick klicka här

Men ser ni vad som ska bort på bilden? När jag väl tar mig för detta så vad gör jag. Jo jag glömmer burken med köttfärssås, som vi ska äta till middag, på bänkskivan. Klantigt tänker jag först. Sen kommer jag ihåg att jag läst en artikel om att det finns mäklarbyråer som nischat in sig på att lämna saker framme vid fototillfället. Det ska se "beboeligt ut." Just det. Så egentligen kanske ni bara lockas ännu mer av bilden och vill inget hellre än att äta köttfärssås i mitt kök.

Varsågoda mer bilder på köket där min goda köttfärssås tillagas. Inget halvfabrikat.





Kommentarer
Postat av: Sandra

Det blev kanon fint!=) Köket passar verkligen in i det hörnet! Kram

2012-05-16 @ 21:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0