Vita rummet

Det är vårt kök. De allra flesta flyttkartongerna är uppackade, eller undangömda. Det börjar bli ordning. Vi börjar med ett avklätt rum och klär det allt eftersom inspirationen kommer. Som glasblomman som jag ställde på spegelhyllan. Den ingivelsen bara kom. Där ska du stå.

Kakel återstår. Likaså knoppar på luckor och lådor. Lock ska sätta fast på elgrupperna. Och vi skulle helt klart behöva olja in bänkskivan både en, två tre och fyra gånger till. Ja i alla fall utspritt på några månader. Men vi har hört att kakel behöver inte sättas upp förran om sex månader. Det känns bra. Men ikväll fick jag faktiskt en kakel-ideé. Vi får se om jag får gehör av Peter och infriar den. Ni får se.





Börjar ni förstå att jag visar er rum för rum?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj va fint Ni får det!! Jag gillar verkligen resultatet! =) Ni har varit så otroligt duktiga! Inredningen kommer att komma med tiden, helt klart. Man måste som bo in sig lite innan man vet vart allt ska stå =) Men gillar det ni gjort hittills =) Kram

2011-08-12 @ 12:52:57
Postat av: mamma Agneta

Alla pusselbitar faller på plats, det blir så fint hos er, längtar redan till nästa gång vi besöker er

Kram

2011-08-23 @ 10:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0