Beställt kakel och handtag

Kakel lyser forfarande med sin frånvaro på väggarna. För att:

- jag blev tvungen att jobba hela förra helgen.

- och Peter hade inget kakel att sätta upp tillsammans med Erik.

- vi hade beställt kaklet alldeles försent för att det skulle hinna fram. Det var beställningsvara från Höganäs centrallager.

Nu har det dock kaklet kommit fram till butiken i Bromma och väntar på att bli upphämtat av oss. Nästa kakeldag blir nu på söndag. Vi lovar.

Jag har dessutom beställt skålhandtag till köket från butiken Björklund & Wingqvist. Handtagen kommer från ett schweiziskt märke som heter Schmidt. Leveranstid 4-5 veckor. Vi håller deadline till jul!





















Vi fick för någon vecka sedan låna hem ett skålhandtag för att kolla mot köket. Det blev perfekt.

Jag har försökt hitta något som fanns att få tag på nu - inte om 5 veckor. Men jag hittade bara beslag från märket Beslag Design. Tydligen använder de allra flesta köksföretag Beslag Design, däribland Tibro kök. Deras skålhantag är intryckt och inte alls lika fint. Så det fick bli schweisaren.


Kommentarer
Postat av: Bror

Öka,öka,tempo,tempo,:)

2011-10-28 @ 11:33:10
Postat av: Josefin

Men jag väntar ju på att du ska komma ner och hjälpa till! ;) Fattar du inte det.

2011-11-03 @ 19:22:01
URL: http://gustavslundsvagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0